A 4 legérdekesebb kampány a divat világából

A 4 legérdekesebb kampány a divat világából

Idén igen pofátlan módon köszönt be az ősz és már az első héten muszáj lesz felvenni az átmeneti kabátokat. De nem szabad búsulni, inkább kreatívnak kell lenni és meríteni némi ihletet az idei őszi időszak legjobb luxus kampányaiból. 

A 4 legérdekesebb kampány a divat világából

Vadállatok és férfi táskák: Louis Vuitton

A Louis Vuitton-nak volt egy igazán kellemetlen időszaka, amikor Paris Hilton után még jó pár évig minden sarkon replikákba botlott az ember. A márka csendben tűrte a dolgot és pár év múlva olyan kampányokkal rukkolt elő, amik még 30 év múlva is hihetetlenül jónak fognak számítani majd. Az idei ősz irányvonala a barnuló falevelek és természeti tájképek helyett a vadvilág, úgyhogy idei kampányarcok a zsiráfok és zebrák lettek a zsiráf magasságú modellek helyett. Ez is csak azt mutatja, hogy néha megéri elrugaszkodni. 

A 4 legérdekesebb kampány a divat világából

Piaci elegancia: Dolce & Gabbana 

Tegye fel a kezét az, aki D&G öltönyben megy piacra! Majd adjon pénzügyi tanácsot mindenkinek. Viccet félretéve a Dolce&Gabbana tervezői nagyon büszkék olasz gyökereikre és úgy tűnik e tekintetben kifogyhatatlan a kreativitásuk, ugyanis minden évben tudnak produkálni legalább két olyan kampányt, ami az itáliai életvitel jellegzetes elemeit igyekszik kiemelni. Igazán szimpatikus dolog az, amikor egy világhírű márka nem felejti el, honnan is jött és még élvezetesebbé, szerethetővé teszi azt, akkor is ha nem feltétlenül hisszük el, hogy a szicíliai gazdagok piacra járnak a mamma spagettijéhez. Vagy mégis. 

A 4 legérdekesebb kampány a divat világából

Pál utcai lányok – najó fiúk: Valentino

Oké. ez most egy picit nekünk is meredek de kreatív szempontból mindenképpen meg kell emlékezzünk róla. A kampány ugyanis tökéletesen vegyíti a keménykedő, sulis fiúk társaságának tulajdonságait a barátság egyértelmű üzenetével. A divatvilágban minden polgárpukkasztó dolog megtörtént már: szerepeltek kampányokban prostik, szado mazó eszközök, volt szó orgiákról, amik olyan magasra tették az ember tűrésküszöbét, hogy kis túlzással, de szinte simán elsétálunk egy meztelen lány, vagy fiú mellett. Valentino idén a szeretet üzenetével borzolja a kedélyeket, amin viszont nem csak kreatív szempontból érdemes elgondolkozni. 

A 4 legérdekesebb kampány a divat világából

Star Wars és egyéb földönkívüli lények: GUCCI 

A GUCCI nem bízta a véletlenre és hihetetlenül hatásos kampány fotó sorozatot készített, amiben a főszerepet a blue box előtti földönkívüli lények kapták. Idén nem ez lett a legszebb, de mindenképp a legerősebb kampány, olyannyira, hogy Rihanna a női szekcióból egy egész szettet magára vett, hogy megmutassa a fesztiválok és a világ közönségének. A szuperhősök és a jól kidolgozott furcsa világok furcsa karakterei mindig is vonzották az embereket – nincs ez máshogy abban a világban sem, ahol egy GUCCI ing csak egy sok közül. 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Elite Fashion Öltönyház
- KEDVEZMÉNY -

- 5.000 FT

AZ ELSŐ VÁSÁRLÁSODBÓL! *
JÖHET A KUPON
A gomb megnyomásával elfogadod a weboldalunkon található Adatvédelmi szabályzatot. * A kedvezmény 25.000 Ft feletti vásárlás esetén érvényes.
close-link